niedziela, 12 kwietnia 2015

Wyniki

Przepraszam, że tak późno, ale nie miałam czasu i nawet konie wrzucałam "na szybko". Nie będę dalej przedłużać, więc oto wyniki:

Ruby podałaś mi złe boksy koni: Southland,Eliza,Stellaluna,Faust VIII,Fly N Bayou oraz Fatal Error więc wpisz im wyróżnienia. Andrea Phillips dyskwalifikacja za nie przestrzeganie regulaminu.

Skoki przez przeszkody
LL
1.Assassin
2.Elhemina
3.Frollo

L
1.Dreamfyre
2.Awenita
3.Miksai

P
1.Sugar Free
2.Let Love Bleed Red
3.Cherokee

N
1.Kick Me
2.Kallen
3.Resurrected Sun

C
1.Cephee
2.Walk Away
3.Annapurna

CC
1.Black Widow
2.Crooked Young
3.Integral Complex

CS
1.Bluu Bahari
2.Itot du Chateau
3.Tripple X

Ujeżdżenie
L
1.Fairytale
2.Destiny
3. French Revolution

P
1.Demeter
2.Fairytale
3.Ahanu

N
1.Brambles
2.Paradise
3.Backseat Serenade

C
1.Shukrani
2.Bordelino
3.Bombay Club

CC
1.Overjoyed
2.Soldier’s Poem
3.Abercippin

CS
1.Totilas
2.Dark Chocolate GW
3.Thanatos

Cross

easy
1.*Florencja
2.Awenita
3.*Fatalita

medium
1.Aurea Dicta
2.Let Love Bleed Red
3.Cascade

hard
1.Farima
2.---
3.---

WKKW

easy
1.Miksai
2.---
3.---

medium
1.Farima
2.Let Love Bleed Red
3.---

hard
1.Aurea Dicta
2.Resurrected Sun
3.Kick Me

Wystawa

oo
1.Sugar Free
2.Schecherazade
3.Summer Wine

xx
1.---
2.---
3.---

han
1.Private Toast
2.Space Rocket
3.Cherokee

hol
1.---
2.---
3.---

KWPN
1.Rhaenys
2.Paradise
3.Tripple X

trk
1.Fairytale
2.Dark Chocolate GW
3.---

DRP
1.---
2.---
3.---

inne kuce
1.Demeter
2.*Fatalita
3.---

inne konie
1.Powhatan
2.Bordelino
3.Thanatos


2 komentarze:

  1. Zapraszam na zawody z okazji otwarcia Hipdoromu Fleuve!
    http://hipodromfleuve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłosiłam się zanim pojawiła się informacja "stop". Nie było informacji o ostatecznej dacie zgłoszeń. Nie złamałam żadnego punktu regulaminu. Zgłosiłam się 10 kwietnia, stop pojawił się 12.
    Dziękuję za tak uprzejme traktowanie :3

    OdpowiedzUsuń